PROIECT ACTIVITATE EXTRAŞCOLARĂ – POEZIE ŞI ISTORIE ÎN IANUARIE – 24. 01. 2012

PROIECT ACTIVITATE EXTRAŞCOLARĂ

ISTORIE ŞI POEZIE ÎN IANUARIE – 24. 01. 2012

OBIECTIVELE URMĂRITE:

{  Formarea capacităţii de a observa, percepe, înţelege şi aprecia frumosul;

{  Formarea sentimentelor patriotice;

{  Dezvoltarea aptitudinilor literar- artistice;

{  Formarea capacităţii de a integra frumosul şi în viaţa personală;

{  Conceperea unor lucrări ce implică originalitate, creativitate, imaginaţie.

GRUP ŢINTĂ: elevi din ciclul primar, cadre didactice.

BENEFICIARI: elevi, cadre didactice, părinţi .

RESURSE:

  • Umane: şcolari, cadre didactice, părinţi, vizitatori.
  • Temporale:  24 ianuarie 2012;
  • Materiale: lucrări ale copiilor, panouri pentru expoziţie, cărţi de Mihai Eminescu, cameră video, aparat foto, diplome, laptop, materiale în powerpoint;

MONITORIZARE ŞI EVALUARE

{ Valorificarea potenţialului creativ al copiilor şi al cadrelor didactice;

{ Realizarea unei expoziţii la nivelul şcolii;

{ Realizarea de fotografii şi CD-uri cu imagini din derularea proiectului.

DISEMINARE:

  • panouri informative;
  • expoziţii cu lucrările copiilor;
  • C.D. cu imagini din timpul desfăşurării activităţilor;
  • mediatizarea proiectului şi activităţilor pe site-ul dorohoinews şi pe site-ul comisiei metodice a învăţătorilor

 

 

 

Locul de desfăşurare: biblioteca şi holul şcolii

Participanţi: elevii claselor I – IV

Descrierea activităţii:

–          selectarea cărţilor cu opera eminesciană şi căutarea textelor cu tematică istorică,

–          lectură poezii cu tematică istorică, a unor date biografice, a unor texte despre unire, citirea în  faţa  publicului, utilizarea dicţionarului pentru explicarea unor cuvinte necunoscute,

–           alcătuirea unui portofoliu Eminescu şi istoria.

–          prezentarea scenetei ,,Moş Ion Roată şi Unirea,,

–          interpretarea unor cântece din lirica eminesciană

–          interpretarea cântecului ,,Hora Unirii,,

Responsabil: învăţătorii claselor a IV a

Modalitaţi de evaluare:

–          realizarea unei  fişe pentru portofoliu cu una din poeziile citite sau compuse de către copii.

–          Fotografii pentru realizarea unui CD cu aspecte ale activităţii desfăşurate.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s